Chili Harstad AS har satt sammen 66 panoramabilder tatt med drone fra hele kommunen. Ved å besøke vår «Virtual Tour» kan du nå besøke alt fra fjelltopper, severdigheter, utsiktspunkter, bygg og tomter mm. ved å klikke deg rundt på kartet. Du navigerer fra bilde til bilde ved hjelp av de innlagte pilene, samt at du kan hente mer informasjon om enkelte steder ved å trykke på den røde infoknappen. Du kan også navigere deg rundt til det stedet du ønsker ved å bruke menyen til høyre, eller navigere fra venstremenyen som er bygd opp etter tema.

Kvæfjord kommune ønsker å bygge stolthet internt hos våre innbyggere, samt gjøre oss attraktive ovenfor besøkende og potensielle, nye innbyggere. Del gjerne linken til visningen på sosiale media.

Velkommen inn på et virtuelt besøk i Kvæfjord!